اندیشه من - اندیشه تو

هم نشینی برای آگاهی و دانستن

اندیشه من - اندیشه تو

هم نشینی برای آگاهی و دانستن

اطلاعیه ی سومین جلسه ی بحث آزاد

سومین جلسه ی بحث آزاد " اندیشه ی من- اندیشه ی تو"  

 سه شنبه 13/2/90 ساعت 17:30 دقیقه در فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار خواهد شد.

  موضوع: " سبک های دلبستگی"

 ارائه دهنده: ابراهیم شاکری 

 

بیوگرافی مختصر ابراهیم شاکری

نویسنده ،کارگردان و دانشجوی کارشناسی ارشد "روانشناسی بالینی" دانشگاه علوم و تحقیقات فارس 

کتاب "ماه مچاله بر پیشانی برکه" شامل آثار سپید او به چاپ رسیده است. 

متولد و بزرگ شده ی روستای حمویی بوده و هم اکنون ساکن شهر خورموج میباشد.

نظرات 5 + ارسال نظر
هکال(دشتی در آیینه تاریخ) شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:38 http://hokal.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز سرکار خانم تارا حیدری
ممنون که بهم سر دید و خبرم کردید
اشعارتان بسیار زیبا بود
ولی چه کنم که زبانم از تقدیرش بسیار کوتاه است
امیدوارم همیشه قلمتان روان باشید
لطفاْ اشعار محلیتان را هم بنگارید
چنکه من عاشق اشعار محلی دشتی هستم
موفق باشید
ارادتمند شما
فرزندکوچک دشتی بزرگ:داود بستان

علی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:19 http://.delmooyeh.blogfa.com

اولا سلام و اما بعد بمکنند، دخترکان با نمک می باشند هنوز رو متوجه نشدم. رابطه ی نفت و اسپند نیز ، وچرا را شلوغ نوشته ای دختر خوب، تو که آدم منظمی بودی و دیگر اینکه جمع خوبی دارید .همین

سبز و سربلند و نفتی باشی که هستی.

سلام مهندس
خوشحال میشیم از دانش شما در جمعمون استفاده کنیم

ناصر ندیمی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:08 http://www.ahoora110.blogfa.com

سلام.سپید زیبایی بود.پیرمردهای گرگور...من این گرگور رو خیلی دوست دارم.رفتی داخل دیگه نمی تونی بیایی بیرون مثل زندگی.مثل عشق.تا هستی رو ازت نگیره ول نمی کنه.خیلی عالی بود تارا جان خیلی.موفق باشی و سربلند.

سلام استاد
سپاس از تحلیل زیباتون

.حسن سهولی شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:25 http://perzaletap.blogfa.com

درود
حسی دل پسند داشت وتصویرها زیبا بودند

ابراهیم هیرو دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 22:44

درود
به علت عدم به روز بودن وبلاگ هیرو رو از لینکاتون حذف کنید.
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد