اندیشه من - اندیشه تو

هم نشینی برای آگاهی و دانستن

اندیشه من - اندیشه تو

هم نشینی برای آگاهی و دانستن

اطلاعیه ی چهارمین جلسه ی انجمن اندیشه من- اندیشه تو

از تولد انجمن " اندیشه ی تو- اندیشه ی من" زمان زیادی نمی گذرد، اما در همین زمان کوتاه توانسته – دست کم- بذر امید به امکان فعالیت را در دل یاس دوستان بکارد.

یکی از شعار ها و اهداف اصلی انجمن " اندیشه ی من- اندیشه ی من" پرداختن به ضرورت " نقد و نقد پذیری" است. از آنجا که این ضرورت جز با تآکید بر مفهوم " خود انتقادی" جلوه ای عملی نمی یابد، بر آن شدیم تا هر چند جلسه یک بار، به نقد و بررسی کارنامه ی خود در یک بازه ی زمانی مشخص و از چشم انداز اعضاء ، شرکت کنندگان، مستمعین و ... بپردازیم.

نظر به موارد فوق، جلسه ی این هفته ی انجمن " اندیشه ی من- اندیشه ی تو" به نقد و بررسی جلسات تشکیل شده می پردازد که میوه ی این نقد و بررسی، قطعا برنامه ریزی بهتر برای جلسات آتی، هماهنگی بیشتر میان اعضاء و میل گفتمان حاکم بر جلسات به سمت منویات اکثریت خواهد بود.

اینک نوید ما به دوستان این است که چهارمین جلسه ی انجمن " اندیشه ی من- اندیشه ی تو" ، پنجشنبه ی این هفته، ۲۹/۲/۹۰، ساعت ۱۸، ضمن پرداختن به موضوعات فوق، با توجه با بازگشت و حضور فراز بهزادی، کیفیت شروعی مجدد را برای انجمن خواهد داشت و امیدواریم و مطمئنا شاهد بهبود روند دستیابی به اهداف جلسات خواهیم بود.

منتظر حضور پویا و پر بار تک تک دوستان هستیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سبزینه سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:06

همه با هم امیدوار
همه با هم سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد